tisdag 20 januari 2009

Varning för Phonera, En telefon bluff!

Då var det dags igen med en korkad telefonförsäljare från ett oseriöst företag, kan man inte vara seriös så försöker man låta seriös. Phonera, ursäkta! Ska det möjligtvis appellera till Sonera? Kanske en slump. Nä!

Är ansluten till Nixtelefon men inte ens det kan dem respektera, så ringer en flane från Phonera så skrik i luren att jag inte vill höra av dig mera.

Prova en Google sökning med nyckelord klagomål phonera

Klick

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker inte komma här och försköna mitt jobb eller något. Men några fakta ska du ha klart för dig. För det första så har Phonera Företag AB funnits längre än vad Telia Sonera har. För det andra är NIX en privattjänst som inte gäller för företag. Och jag antar att du har ett företag idag, eftersom Phonera endast vänder sig till dem. Och för det tredje kanske du skall vara lite trevligare mot dem som har skaffat sig ett jobb istället för att ligga på soffan när arbetsmarknaden är så ansträngd och krympt som den är.
/Säljare på Phonera

Phoneras kundombudsman sa...

Hej!

Phonera har 59 000 företagskunder inom Telefoni, Hosting och Internet och enligt Svenskt Kvalitetsindex (SKI) undersökning av den svenska tele- och datamarknaden har vi de mest nöjda företagskunderna inom fast telefoni (2009, 2008 & 2005).

Vi är ett företag med kunden i fokus och vår önskan är att varje kund upplever att deras synpunkter tas på allvar. Det är mycket tråkigt att du har haft en negativ erfarenhet av Phonera, hör gärna av dig till mig om du upplever att du inte fått tillräcklig hjälp eller om du önskar förmedla fler synpunkter!

Annette Boije
Kundombudsman
annette.boije(a)phonera.se

www.phonera.se

Anonym sa...

OM Phonera är så OTROLIGT seriösa så frågar man om man pratar med innehavaren av abonnemanget SAMT respekterar ett NEJ som svar! NEJ är ingen köpsignal!